czwartek, 9 sierpnia 2018

Do mnie przyjdź...

Witajcie serdecznie...
Lato, urlop, wakacje nad morzem czy w górach...
sprzyjają "rodzeniu": się uczuć...
Ja , życzę wam takiej miłości, która daje wam siłę...
Myślę, że wiecie, o czym myślę...
Jak, już taką znajdziecie, to...trwajcie....
a tak swoją drogą..co tam słowa..serce kieruje się - ponoć- swoimi prawami... Każdy z nas poszukuje...

      Do mnie przyjdź...

W purpurze zmierzchu
w szarości nocy,
blasku różanopalcej 
        BOGINI
szafranową szatą 
   przystrojonej
           Do mnie przyjdź...

Kiedy tańczę z radości
Kiedy mam oczy pełne łez
          Do mnie przyjdź...

Wśród zgiełku miasta
wśród ciszy łąk
słonecznych dni
pochmurnych nocy
mglistych poranków
    Do mnie przyjdź...

Bądź moim pięknym snem
Bądź moim marzeniem
Bądź moim spełnieniem

https://pixabay.com/pl/kwiat-dzika-r%C3%B3%C5%BCa-r%C3%B3%C5%BCowa-lato-3526578/