środa, 23 marca 2016

TRWAJ PRZY MNIE


Witajcie serdecznie!
Coraz cieplej i coraz
ŚWIĄTECZNIEJ!
Dzisiaj proponuję 
odrobinę romantyczności.
Życzę wszystkim, by każdy 
z Was miał kogoś, kto by przy
Was trwał - na dobre i złe....
Wiem, co to samotność...
Pozdrawiam - Alicja.


           Trwaj przy mnie


Jeszcze wczoraj
w twych ramionach byłam
Jeszcze wczoraj
w twoich dłoniach twarz ukryłam
Wciąż czuję twój dotyk
Wspomnienie ciebie
dziala jak narkotyk
Z oczu płyną łzy
Godzina za godziną wloką się dni
Kiedy jesteś ze mną,
wydaję się być tak potrzebną
tak niezbędną
Chciałabym
mieć ciebie codziennie,                     

mieć wciąż coraz więcej
Kochać wciąż, wciąż goręcej
Trwaj przy mnie,
trwaj niezmiennie
Spędź z powiek mych zmęczenie
Bądź ze mną bądź
Złych dni daj zapomnienie
Smutki usuń w cień
Wróć wiarę w życia sens