niedziela, 20 listopada 2022

czekam epistoły twojej...

Mógłbyś choć czasem

do mnie napisać list

jutro, a najlepiej już dziś

jestem czasem taka smutna

innym razem dość bałamutna

najgorsza jest ta szarość dookoła

napisz proszę, uraduje mnie twoja epistoła

napisz co u ciebie? jak Bochnia? Kraków?

Wieliczka? co w Zakopanem?

dla mnie jesteś wciąż jak przed laty

tym samym sympatycznym panem

napisz proszę, co dyktuje ci serce

co czujesz? jak ci się wiedzie?

wieści od ciebie czekać będę

ja też chciałabym ci tyle powiedzieć

ja myślę o tobie, żyję, pracuję i poszukuję

chcę nazwać to, co nie nazwanym

jeszcze przeze mnie zostało

to, co było ...chętnie by się razem powspominało

napisz proszę, do mnie list

napisz proszę, jutro, a najlepiej już dziś

napisz proszę, wiem, że to będzie piękna epistoła

napisz proszę, niech czas nas zabić nie zdoła


                                 
                                                  https://pixabay.com/pl/photos/list-koperta-kwiaty-znaczki-1390463/