czwartek, 21 marca 2019

....czasami ludzie czytają wiersze i płaczą...

Dzisiaj mamy 21 marca - WIOSNA
a także obchodzimy dzisiaj Światowy Dzień Poezji.

Ach ta poezja...bez niej byłoby smutno , jakoś tak...bezbarwnie..
Mnie pomagała i nadal pomaga żyć , trwać w nie zawsze sprzyjających warunkach ...

Pisanie przynosi ulgę... "Jeżeli jest Ci smutno i źle, jezeli doznasz w życiu miłości, bólu, cierpienia i tęsknoty, weź pióro do ręki i pisz, a przyniesie Ci to ulgę i gorycz życia przyjmiesz inaczej" SENEKA

Mnie - pisanie przynosi ulgę...
Dziękuję, że czasem czytacie moje wiersze...
Sprawia mi to ogromną radość, jak widzę, że moje wiersze dla najmłodszych recytują dzieci 
w szkołach, widzę w statystykach blogów swoich, że czytacie...
Będę szczęśliwa, jeśli w nich znajdziecie choć odrobinę siebie, swoich przeżyć...

Nie wiem, co to poezja,
nie wiem, po co i na co,
wiem, że czasami ludzie
czytają wiersze i płaczą,
a potem sami piszą,
mozolnie i nieudolnie,
by od dławiącej ciszy
łkające serce uwolnić.


 Tak pisał o poezji: Władysław Broniewski