wtorek, 9 października 2018

z podziękowaniem i pozdrowieniem

Witajcie serdecznie. Dziękuję Wam za to, że tu zaglądacie- na blog. Założyłam go w grudniu 2015 roku. Już niebawem kolejna rocznica...Często zaglądam do statystyk ...Okazuje się, że  odsłony tegoż bloga są w różnych krajach- już w ponad stu krajach świata- DZIĘKUJĘ!

Widzę, że macie też ulubione swoje wiersze-teksty, które często "odgrzebujecie". 
To mnie bardzo cieszy. Jednym  z nich jest np. Szósty zmysł
Chciałam się też podzielić z Wami dobrą wiadomością; kolejny mój tomik pt. Taniec uczuć - jest już w druku. Tym razem wiersze wydane będą przez Wydawnictwo Manufaktura słów w Gdyni. Równolegle 10 moich wierszy ukaże się w antologii - Wydawnicwo ASTRUM we Wrocławiu.

xxxxxxxxxxxxxxx

Szósty zmysł
istniejesz dla mnie_ze mną
http://chomikuj.pl/Salem_/*26gt*3b+gallery/*c2*a8+bajki
Siódmy cud świata
Istniejesz
Dla mnie
We mnie
Ze mną
Obok                       
Widzę
Słyszę
Czuję
Dotykam cię
Zostań!