czwartek, 9 marca 2017

Odrobina statystyki. Podziękowania. Zaproszenie.

aliadelajda7-autorka poezjąiprozą.blogspot
https://pixabay.com/pl/hortensja-kwiaty-różowy-267180/

Szanowni Państwo,
tym oto różowym kwiatkiem pięknej hortensji
i
szczerym podziękowaniem
składam wdzieczność za to, że
jesteście, że mnie odwiedzacie.

A teraz odrobina statystyki: Blog ten, jak i ten Dla Najmłodszych prowadzę od grudnia 2015 roku. W porównaniu z innymi blogami/blogerami to krótki staż.
Dla mnie pisanie to ulga - tak, jak brzmi cytowane przeze mnie motto Seneki.

Jeśli Wam - odwiedzającym mojego bloga przynosi, choć troszkę satysfakcji, to się cieszę. DZIĘKUJĘ!

Dzięki funkcji translate - blog ma już odsłony w 62. krajach. Dla statystyki podaję: Polska, Niemcy, Hiszpania, Stany Zjednoczone, Francja, Ukraina, Wielka Brytania, Indonezja, Włochy, Turcja, Meksyk, Chiny, Syria, Portugalia, Malezja, Brazylia, Indie, Holandia, Rumunia, Chorwacja, Irlandia, Singapur, Norwegia, Wietnam, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kenia, Rosja, Łotwa, Szwecja, Chile, Estonia, Algieria, Serbia, Szwajcaria, Maroko, Grecja, Australia, Korea Południowa, Filipiny, Litwa, Belgia, Boliwia, Mauritius, Egipt, Belgia, Boliwia, Mauritius, Angola, Kanada, Słowenia, Czechy, Węgry, RPA, Białoruś, Tajlandia, Irak, Bośnia i Hercegowina, Tajwan, Austria, Jordania, Szwajcaria, Albania.
W początkowym zamyśle - blog miał nazwę - z życia wzięte. Ostatecznie zostawiłam nazwę poezjąiprozą.blogspot.com
https://youtu.be/wTjLZwpmufw
Cóż... nasze życie to też proza i poezja - czasem.... Próbuję dostrzec piękno, dobro....pośród zgiełku życia. Znam też życie, niestety i od tej smutnej strony. Życie mnie też, jak wielu innych - nie oszczędzało...
Też mi nie było łatwo pogodzić się z wieloma sprawami, a raczej niegodziwościami, paradoksami itd..... i tym, że "Dziwny jest ten świat...." - jak w piosence Czesława Niemena; bolało mnie i boli nadal to, że człowiek człowiekowi wciąż "potrafi zgotować ten los..."; że człowiek człowiekowi - zamiast człowiekiem - to wilkiem....
Ach ten człowieczy los.... Z każdym dniem, miesiącem, rokiem doświadczam GO, a on mnie też....wielokrotnie nie oszczędzając...