środa, 29 listopada 2023

zasnęłam cieniem dnia...

 


Zasnęłam...

cieniem dnia

śniłam...

bukolicznie

zapachniało lawendą

przyciagał zapach

cynamonowych chwil

noc rozsiała

miodową woń

ach, cóż to była za noc

rankiem dotknęłam kropelek rosy

całujących moją skroń

zasnęłam cieniem dnia

śniłam miodowo, lawendowo

ach, cóż to była za noc

ach, cóż to był za sen

obudziłam się horyzontem

wrzosowych dni


Zasnęłam...
cieniem dnia
śniłam...
bukolicznie
zapachniało lawendą
przyciagał zapach
cynamonowych chwil
noc rozsiała
miodową woń
ach, cóż to była za noc
rankiem dotknęłam kropelek rosy
całujących moją skroń
zasnęłam cieniem dnia
śniłam miodowo, lawendowo
ach, cóż to była za noc
ach, cóż to był za sen
obudziłam się horyzontem
wrzosowych dni




                   zdjęcia:Alicja Rupińska