niedziela, 29 stycznia 2023

wespół w zespół...

Mówiłeś do mnie kiedyś, że 

podarujesz mi skrawek nieba

obiecałeś, że skradniesz dla mnie

gwiazdkę z nieba

ja- onieśmielona cichutko

powtarzałam - nie trzeba

byleś wtedy mojego życia herosem

po latach okazało się, że jedynie chaosem

niektórzy drwią z uczuć

obca im jest empatia

mówią, że wrażliwi są tylko poeci i dzieci

miłość jest dla nich przeżytkiem

lepiej delektować się materialnym dobytkiem

są tacy butni i pewni z materialnym portfelem

zapomniawszy, że to materia jest tylko fortelem

ludzie naiwni, butni i pewni swojej wieczności

pędzą wespół w zespół z głupotą i pychą ku nicości



                       https://pixabay.com/pl/photos/r%c3%b3%c5%bce-kwiaty-kwiatowy-mi%c5%82o%c5%9b%c

                                                       4%87-p%c5%82atek-3194057/