środa, 24 listopada 2021

Dziękuję !!!!

Jakże miłym akcentem są dla mnie WASZE odwiedziny. Dziękuję, że mnie znaleźliście, że czytacie..

To dla mnie wsparcie, radość i ciepło. Czasem, jak każdy z nas, mam lepsze i gorsze dni; czasem jest mi smutno i źle. Ot, jakby teraz od pewnego czasu zmagam się z kamicą nerkową -kolka nerkowa jest strasznym bólem... i tu miłe zaskoczenie-siurpryza- tyle odsłon. Dziękuję Ameryko!!!

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, życzę dobrych dni, mimo często przeciwności losu. Wiara-Nadzieja-Miłość. Wiem, że nieraz człowiek ma już naprawdę dość!- nie poddawajmy się, sama sobie nieraz tłumaczę: Alicja-nie poddawaj się, przecież nie warto, a może na finiszu będzie lepiej. Pozdrawiam WAS serdecznie! Życzę dużo zdrowia - to tak istotne w życiu każdego z nas.

 Zapraszam też na blog dla najmłodszych: DLA NAJMŁODSZYCH (xn--poezjiproz-7gbf.blogspot.com)

Przesyłam WAM dużo pozytywnej energii, nadziei, miłości i wiary, co SZTUKĄ życia jest i tak nas trzyma przy życiu.



                                 

                                        Stokrotki Wazon Kwiaty Białe - Darmowe zdjęcie na Pixabay