piątek, 30 lipca 2021

Serce prosto szepcze - szczerze do mnie mów...

Nie widzieliśmy się już od miesięcy

Rozdzieliło nas kilometrów i westchnień

pewnie - już kilka tysięcy

Rozłączyła nas brutalna proza

Połączyła tęsknota, co czułą i niepewną

 jest jak    -     M I M O Z A

Ja, o TOBIE myślę - nawet często

Ty, o mnie - powiedzmy, że pamiętasz

Jestem dla ciebie promykiem

Ty, dla mnie -szaleństwem

Mija dzień za dniem

Jesteśmy dla siebie pięknym snem

Czy bylibyśmy dobrą parą?

Nie wiem, życie najlepszą tego miarą

Miłosna retoryka - to czasem sporo

                                    zbędnych słów

Serce szepcze - szczerze do mnie mów...


                                 Mimoza Żółte Kwiaty Wazon - Darmowe zdjęcie na Pixabay

            https://pixabay.com/pl/photos/mimoza-%c5%bc%c3%b3%c5%82te-kwiaty-wazon-4253396/