sobota, 9 września 2017

Dziękuję, miłej niedzieli zyczę!

Witajcie. Dziękuję bardzo za odwiedziny. 
Zapraszam nieustannie ...
Życzę odpoczynku, spokoju, zdrowia.
Jestem z Wami i dla Was; pośród prozy życia układam...
Już niebawem ukaże się moja pierwsza książeczka dla dzieci.
Jest to zbiór kilkunastu wierszy, do których grafikę przygotował Hubert Guzek z wydawnictwa KRUKOWIAK http://redeczkrukowy.pl/wydawnictwo/
W tymże wydawnictwie książka jest już drukowana.
Moi DRODZY - piszę nadal - pisanie przynosi mi ulgę...
Życie-podobnie , jak i Was, co niektórych - mnie nie rozpieszcza...
Zgłosiłam blog - a raczej krótki wpis - do kolejnego konkursu pt. Wspomnij lato.
Proszę Was o pomoc - o głos. Podaję adres; https://konkurs.blog.kik.pl/k/alicjaRupinska
Wystarczy kliknąć. Nadal trwa też konkurs NB - tam też zgłosiłam blogi swoje, a raczej nasze-
Nasze, bo bez Was i Waszych odsłon - nie miałoby to sensu... Pisanie przynosi mi ulgę, cieszy mnie to, że może ktoś z Was odnajdzie , choć cząstkę siebie, swoich przeżyć...


foto. AR- Alicja Rupińska - Wasza Alicja

ps. ten skromny, aczkolwiek piękny kwiat - kwiaty mają w sobie piękno...
przypomina nas- samotnych ludzi pośród innych...
Tak mało czasem jest zrozumienia...empatii...