poniedziałek, 23 maja 2016

WIARA, NADZIEJA, MIŁOŚĆ


Witajcie serdecznie! Może teraz mniej mam czasu - podobnie jak Wy (wiosna, a lato tuż, tuż...), ale jak zawsze serdecznie witam. Ważną rzeczą w życiu jest cel naszego życia, ważną -osoba, z którą chcemy być - iść przez życie itd. Ważnymi też są: WIARA, NADZIEJA, MIŁOŚĆ. Sama wiem coś o tym.
Zawsze powtarzam: przetrwałam ( nie było łatwo), przetrwałam, bo nigdy się nie poddawałam.
Zawsze towarzyszyły mi...


................

Świat zawalił się
Zaczarowany zamek znikł
Obiecany grunt usunął się spod nóg
Wiersz pochodzi z tegoż tomiku - Alicja Rupińska
Nie było już nic
Nie był w stanie pomóc nikt
Czas stanął w miejscu
Nie było po co żyć                  
Strach, zwątpienie,
strzępy wiary,
okruchy nadziei
Ocalałam!
Na pomoc przyszedł Bóg

Ze słonecznym pozdrowieniem - Alicja - autorka blogu