wtorek, 19 lipca 2016

WIZERUNEK


Witajcie serdecznie we wtorkowy wieczór! Moi Drodzy - dziękuję za to, że jesteście, że zaglądacie tu do mnie, mimo pięknej aury, mimo czasu urlopowego itp. DZIĘKUJĘ!
A , że blog nazwałam poezjąiprozą to proponuję przeplatankę; raz poezją raz proza... Dzisiaj WIZERUNEK. To słowo od pewnego czasu stało się bardzo modne. Wizerunek - image....
Jak zwał tak zwał na ów wizerunek - ten pozytywny obraz - trzeba zapracować.  Nic za darmo...
            Ja dzisiaj proponuję Państwu tak w ujęciu poetyckim.                 To taka moja próba, spostrzeżenie, refleksja...,
                               którą dzielę się z WAMI.


 No i oczywiście jak lato - to kolorowe zdjęcie, ktore specjalnie dla WAS zrobiłam - AR


                    WIZERUNEK

Patrzyłam na zwycięzcę
zwyciężonego
Był trochę zawiedziony
Nie dogonił cienia
nawet własnego
Innym razem
chciał 
zakuć czas
w kajdany szczęścia
Ciągle poszukiwał
...zwykłe kwiatki, a jak niezwykłością cieszą....- Zdjęcie: AR
Czasami znalazł
prawdę
w najpiękniejszym
kłamstwie
fałszywą nutę
w Oratorium
Zdradziwszy,
w pigułce
zwycięstwa
porażki
smakował
Cieszył się,
dręczył
Teraz
historia
w errarcie
go wyreczy