Pasek wideo

Loading...

wtorek, 8 grudnia 2015

LINIA KREDTYTOWA


Życie tyle jest warte, ile w nim jest szczęścia  - H. Sienkiewicz

                  Kto wierzy w szczęście, ma szczęście - T. Hebbel



                                Linia kredytowa...


Ciekawą podróż zafundował mi los

do ręki włożył bilet kredytowy

celem podróży - życie

rozkład jazdy?

niestabilny

Jako załącznik trzymam w torebce

kartę telefoniczną

łączność z cywilizowanym światem

świetne świadectwo

postępującej techniki

Ilość impulsów?

zmniejszona po każdej rozmowie

mój kredyt maleje

odsetki życiowe płacę

na bieżąco

nie trzeba komornika

Stopa oprocentowania

zmienna

zaufanie moje

do instytucji kredytowej wzrasta

pozostaje nadzieja



Wierzę

że linia kredytowa

zostanie przedłużona o następny rok.



05.07.1998.     Z mojego pierwszego tomiku poezji pt. "Weź moją miłość i moje tęsknoty"

 ( NKL Włocławek).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania.