sobota, 17 lutego 2018

DWA SERCA

Witajcie, witajcie MOI DRODZY.
Dziękuję za tak liczne odwiedziny. 
Jesteście niezawodni!
Miło mi. Okazuje się, że mam
sporo czytelników w Rosji i Ukrainie.....
-DZIĘKUJĘ!
Dziękuję wszystkim z wszystkich krajów,
a jest ich aż prawie 90. (krajów).Niesamowite!

W prozie życia - jest mi często źle, smutno...
problemów moc i czasem niegrzecznych ludzi
tzw, "podłych charakterów" DOŚĆ! 
Dzięki pisaniu i świadomości, że warto, 
że życie jest piękne, a człowiek czasem zawodzi..
TRWAM.. Buduję dystans do podłości, fałszu itd. ..
Omijam podłych ludzi - przedtem mówiąc im wprost; 
- zajmij się sobą, precz z moich oczu, uszu i mojego terytorium...

Dzisiaj proponuję jeden ze swoich wierszy pt. "Dwa serca"
Każdy z nas potrzebuje uczucia-tego mądrego.. i szacunku..

Są serca dwa
jedno moje
drugie Twoje
każde w klatce zamknięte
samotnie kołacze
żebrami ściśnięte
dla świata jest nas dwoje
przed nami świat otwiera podwoje
ażde z nas idzie ścieżką
los jak moneta:
raz jest orłem , raz reszką
wspólny mamy cel:
błądzimy, szukamy,
pisana nam miłość
i obojętność na przemian
kochamy, uczymy się wiary
mając nadzieję...
W szalonym pędzie świata
biją serca dwa
w nich uczucie trwa
fot. AR
jedno moje
a drugie Twoje
wierzymy, że kiedyś
będziemy we dwoje