sobota, 2 grudnia 2017

Złoty środek....

Jak żyć? Jak znaleźć panaceum? Jak znaleźć klucz do lepszego jutra?


Myślę, że każdego z nas nurtują takie pytania. Klucz, a może recepta? Panaceum?
Jak żyć? Jak być szczęśliwym? Jak znaleźć miłość?
Te i podobne pytania rodzą się u każdego z nas...Nie ma gotowej odpowiedzi, nie ma panaceum, nie ma gotowej recepty.Każdy z nas musi znaleźć K L U C Z do szczęścia, do czyjegoś serca... Myślę, że w tych poszukiwaniach trzeba znaleźć K L U C Z 
do samego siebie. W tych poszukiwaniach trzeba nauczyć się rozumieć siebie, żyć w zgodzie z samym sobą.. . To, wbrew obiegowym opiniom- nie jest takie łatwe. Na ogół to z łatwością "rozgrzeszamy", krytykujemy innych, a siebie zostawiamy w spokoju. No, bo jak można" czepiać"się samego siebie itd.Nie wszyscy tak mają, ale jest wielu którzy .....
  Ja też wiele musiałam się nauczyć. 
W wędrówce życia doznałam wiele bólu, cierpienia, odniosłam wiele życiowych "ran". Uczyłam się zrozumienia, wybaczania, przemilczania..
  Tak wiele trzeba się nauczyć, tak wiele zrozumieć...Tak wiele.. a jednocześnie chcieć, pragnąć żyć, pragnąć walczyć o lepsze jutro. Nie tracić wiary, nie gubić nadziei i nie wyrzekać się miłości. 

Gdynia-Dentyści Gdynia Medicodent



 


GDYNIA-

Klif Orłowski ma sowje uroki -Zdjęcie-Alicja Rupińska