piątek, 22 września 2017

Linia kredytowa

"Życie tyle jest warte, ile w nim jest szczęścia"  - H. Sienkiewicz

        "Kto wierzy w szczęście, ma szczęście" - T. Hebbel

https://pixabay.com/pl/słoneczniki-bukiet-żółty-lato-2483830/


                                Linia kredytowa...


Ciekawą podróż zafundował mi los


do ręki włożył bilet kredytowy


celem podróży - życie


rozkład jazdy?


niestabilny


Jako załącznik trzymam w torebce


kartę telefoniczną


łączność z cywilizowanym światem


świetne świadectwo


postępującej techniki


Ilość impulsów?


zmniejszona po każdej rozmowie


mój kredyt maleje


odsetki życiowe płacę


na bieżąco


nie trzeba komornika


Stopa oprocentowania


zmienna


zaufanie moje


do instytucji kredytowej wzrasta


pozostaje nadzieja


Wierzę


że linia kredytowa


zostanie przedłużona o następny rok.




05.07.1998.     Z mojego pierwszego tomiku poezji pt. 
"Weź moją miłość i moje tęsknoty"

 ( NKL Włocławek).