czwartek, 10 sierpnia 2017

Napisać dobry wiersz

Witajcie serdecznie!

Kiedyś mnie zapytano 
o plany na przyszłość ( twórczość)- odpowiedziałam: - z pewnością - pisać...  To przynosi mi ulgę...
Powiedziałam wtedy też, że moim marzeniem
jest napisać taki wiersz, który spodobałby się wszystkim czytającym te treści...
Wiem, że jest to sztuka, na którą trzeba zapracować, posiąść...Nie posiadłam jej, ale próbuję, bo chcę, bo przynosi
mi to ulgę....

                      Napisać dobry wiersz...


Napisać dobry wiersz
to jak gordyjski węzeł
rozsupłać
A do tego jeszcze
znaleźć dobrego czytelnika,
ktory by wiernie
sercem i oczyma
za tekstem wodził,,
żeby nie kaprysił,
nie marudził
i nas - p o e t ó w
nie zawodził
kałamarz
http://www.canstockphoto.pl/ilustracje/ka%C5%82amarz.html
Napisać dobry wiersz
to, jakby
umiejętnie
znaleźć to, co przedtem
tak bezmyślnie
udało się zgubić
A do tego jeszcze
zachować ludzką twarz
i umieć odróżnić
co z czasem matowieje,
a co zachowa b l a s k
Napisać dobry wiersz
kochać i szczęście mieć
to takie, wydawałoby się
p r o s t e
A może to ...


ps. Dziękuję za odwiedziny, życzę dobrych dni.