czwartek, 12 stycznia 2017

Podziękowania i statystyka...


Szanowni Państwo, w grudniu minął rok, jak założyłam tego bloga poezjaiproza http://aliadelajda7.blogspot.com/ ,
a także blog Dla Najmłodszych


       Dziękuję, że mnie odwiedzacie!
http://www.gdynia.telekwiaciarnia.pl/pol_pl_Kompozycja-Kwitnaca-1059_1.jpg

Mnie - pisanie przynosi ulgę, a Wy, jeśli czytając zamieszczone na nim treści - znajdziecie, choć odrobinę, cząstkę dla siebie - to będę szczęśliwa.

https://pixabay.com/pl/wdzi%C4%99czny-podzi%C4%99kowania-dzi%C4%99kujemy-1081614/

Dzięki funkcji translate - blog ma już odsłony w 57. krajach. Dla statystyki podaję: Polska, Niemcy, Hiszpania, Stany Zjednoczone, Francja, Ukraina, Wielka Brytania, Indonezja, Włochy, Turcja, Meksyk, Chiny, Syria, Portugalia, Malezja, Brazylia, Indie, Holandia, Rumunia, Chorwacja, Irlandia, Singapur, Norwegia, Wietnam, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kenia, Rosja, Łotwa, Szwecja, Chile, Estonia, Algieria, Serbia, Szwajcaria, Maroko, Grecja, Australia, Korea Południowa, Filipiny, Litwa, Belgia, Boliwia, Mauritius, Egipt, Belgia, Boliwia, Mauritius, Angola, Kanada, Słowenia, Czechy, Węgry, RPA, Białoruś, Tajlandia, Irak, Bośnia i Hercegowina.

W początkowym zamyśle - blog miał nazwę - z życia wzięte. Ostatecznie zostawiłam nazwę
poezjąiprozą.blogspot.com
Cóż... nasze życie to też proza i poezja - czasem.... Próbuję dostrzec piękno, dobro....pośród zgiełku życia. Znam też życie, niestety i od tej smutnej strony. Życie mnie też, jak wielu innych - nie oszczędzało....Też mi nie było łatwo pogodzić się z wieloma sprawami, a raczej niegodziwościami, paradoksami itd..... i tym, że "Dziwny jest ten świat...." - jak w piosence Czesława Niemena; bolało mnie i boli nadal to, że człowiek człowiekowi wciąż "potrafi zgotować ten los..."; że człowiek człowiekowi - zamiast człowiekiem - to wilkiem....
Ach ten człowieczy los.... Z każdym dniem, miesiącem, rokiem doświadczam GO, a on mnie też....wielokrotnie nie oszczędzając...


          Pozdrawiam, a jednak warto żyć...