czwartek, 26 stycznia 2017

Była czwarta rano....

Witam serdecznie. Dziękuję za lekturę i zapraszam nadal......
Na blogu staram się pisać poezją i prozą - nawet tę trudną prozę życia - trzeba opisywać... Mój ostatni wpis: praca, płaca, zasiłki, bezrobocie....widzę wzbudził zainteresowanie - DZIĘKUJĘ. Ja zawsze powtarzam; trzeba patrzeć i widzieć, słuchać i słyszeć, czuć, a przynajmniej się starać...
Sama przeszłam wiele....Oj znam prozę życia....znam.. aż chwilami za boleśnie..... no ale do przodu... Czesław Niemen ( Wydrzycki) śpiewał "Dziwny jest ten świat" - piękny tekst i piękne wykonanie śp. Czesia....ja skromnie dodam: piękny jest ten świat - wart poznania, a "dziwni"są ludzie, dziwny jest człowiek. Człowiek człowiekowi - człowiekiem powinien być, a nie wilkiem....
       Dziś proponuję kolejny mój artykuł pt."Była czwarta rano". Artykuł opublikowały Okręty Wojenne str. 99 i 100.

podaję link do lektury: http://www.okretywojenne.pl/ow/katalog/?aid=7&ctid=165

http://www.okretywojenne.pl/ow/katalog/?aid=7&ctid=165