sobota, 14 maja 2016

DO PRZYJACIELA "O"...


Witajcie serdecznie! Między relaksem wśród i na łonie NATURY, między obowiązakami,innymi zadaniami, sprawami, przyjemnościami.... zapraszam na chwilkę...

Jak Maj to BZY. Kiedyś jadąc autobusem - patrzyłam przez szybę właśni na krajobrazy-piękne wiosenne- majowe obrazy i na BZY. Widzialam parę młodych ludzi przytulonych do siebie - tak szcześliwych - on obejmował ją czule, a ona trzymała w dłoni gałazkę bzu... Pomyślałam sobie: ależ to piękne, romantyczne. To tak cieszy, a czasem rani, boli...
Napisalam te kilka wersów... Moi Mili życie jest , mimo wszystko piękne i warte, by je przeżyć, a szczęście przychodzi wtedy, kiedy jesteśmy gotowi je przyjąć.

      DO PRZYJACIELA "O"...

Zastanawiałeś się miły
jak smakują łzy
czy wiesz?
Ty przecież podarowałeś mi kiedyś
bukiet fioletowo-białych bzów
podarowałes mi
życząc dobrych snów
BZY
Zdjęcie: Alicja Rupińska
Och, pamiętam                          
to było wtedy
gdy miałam na sobie
ten ulubiony strój
to była ta ciemna sukienka
z białym kołnierzykiem
świat wtedy wydawał mi się
taki wspaniały
Minął maj
przekwitły bzy
zostały niespełnione sny

Wam życzę spełnienia - jak najwięcej. Każdy dzień to nowa SZANSA - pamiętajcie o tym!