poniedziałek, 25 kwietnia 2016

KONIEC LATA


Witajcie serdecznie! Dzisiaj tak przewrotnie - bo lato dopiero przed nami, a ja o końcu lata... ale niechaj i tak będzie....

Kochani MOI CZYTELNICY ! - Dziękuję WAM bardzo za to, że zaglądacie i czytacie moje blogi. To dla mnie wiele znaczy.. Pisanie przynosi mi ulgę, a w dodatku jak ktoś jeszcze przeczyta....Ten blog i blog dla najmłodszych zaczęłam prowadzić - jak wiecie- od niedawna ( listopad ub. roku, a ten dla dzieci od grudnia 2015). Do tej pory liczba wyświetleń to:
poezjąiprozą = 7.660
Dla najmłodszych = 5.917

Dzięki funkcji translate statystyka pokazuje, że treści dotarły do 21 państw: Polska; Niemcy; Hiszpania; Stany Zjednoczone; Francja; Ukraina; Wielka Brytania; Indonezja; Włochy; Turcja; Meksyk; Chiny; Syria; Portugalia; Indie; Holandia; Rumunia; Chorwacja; Irlandia; Singapur; Norwegia.

DZIĘKUJĘ!!!!!


                                        Koniec lata


Gromada ptaków
przepłynęła po niebie
Zatoczyła ostatni krąg
nad łąką
- pożegnalny taniec lata -
Jeszcze raz
pokłoniły się podróżnym
ptaki_
http://www.stara.strefaminsk.pl/strefa-informacji/661-dlaczego-ptaki-lataja-w-szykach.html
trawy i liście
w żółte szaty ubrane
Hałaśliwy zegar
wyrwał mnie z zadumy
- smutne wahadło czasu -
cicho cykał świerszcz
http://www.pnbt.com.pl/czy_pasikonik_jest_swierszczem-198,1328,612
Cicho cykał świerszcz                
Zabłąkana mucha     
przycupnęła na lampie                   
Wtórował jej motyl
- spóźniony piechur -
Spojrzałam w okno
czarna peleryna nocy
otuliła moje ciało
Kochany
tak bardzo
potrzebuję
Twoich
ramion