Pasek wideo

Loading...

niedziela, 24 stycznia 2016

GŁOGU CIERŃ


Witajcie serdecznie w niedzielnego odpoczynku czas...
Dziękuję bardzo za lekturę. Dziękuję za to, że tu zaglądacie...
Jest mi wtedy raźniej, lżej...  Pisanie przynosi mi ulgę...
Nie jest mi czasem łatwo....

Pisałam wczoraj o miłości.... 
To piękne uczucie, zwłaszcza jak odwzajemnione, spełnione...Trzeba o nie dbać... Miłość cieszy, 
a czasem - niestety - boli.... Jest słodka lub cierpka...Czasem na przemian... Jak życie... Czasem zaboli....


         Głogu cierń

Przeszłam w życiu
krzyżową drogę
Nie raz czułam
trwogę
Drzewo głogu_
http://www.drzewapolski.pl/Drzewa/Glog/Jednoszyjkowy/Glog_jednoszyjkowy_zdjecia.html
Nie raz
zamiast
blasku
otaczał mnie
mrok

Zamiast życia żar
Ogarniał mnie
coraz większy
żal
Zamiast radości
trawił ból
Zamiast łyżki miodu
dziegciu
beczka

Zamiast 
zapachu
róż
ciernisty głóg







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania.