niedziela, 24 stycznia 2016

GŁOGU CIERŃ


Witajcie serdecznie w niedzielnego odpoczynku czas...
Dziękuję bardzo za lekturę. Dziękuję za to, że tu zaglądacie...
Jest mi wtedy raźniej, lżej...  Pisanie przynosi mi ulgę...
Nie jest mi czasem łatwo....

Pisałam wczoraj o miłości.... 
To piękne uczucie, zwłaszcza jak odwzajemnione, spełnione...Trzeba o nie dbać... Miłość cieszy, 
a czasem - niestety - boli.... Jest słodka lub cierpka...Czasem na przemian... Jak życie... Czasem zaboli....


         Głogu cierń

Przeszłam w życiu
krzyżową drogę
Nie raz czułam
trwogę
Drzewo głogu_
http://www.drzewapolski.pl/Drzewa/Glog/Jednoszyjkowy/Glog_jednoszyjkowy_zdjecia.html
Nie raz
zamiast
blasku
otaczał mnie
mrok

Zamiast życia żar
Ogarniał mnie
coraz większy
żal
Zamiast radości
trawił ból
Zamiast łyżki miodu
dziegciu
beczka

Zamiast 
zapachu
róż
ciernisty głóg